سوالات متداول

چرا باید به ما اعتماد کنید؟

بازرگانی عدالتی، کار خود را از سال 1383 آغاز کرده و در استان البرز مورد اعتماد اصناف مربوطه در شهر کرج است. ما برای جلب اعتماد بیشتر شما عزیزان، برای سایت "نماد اعتماد الکترونیکی یا اینماد (Enamad)" را کسب کرده ایم که این نماد در پایین صفحه سایت نمایش داده می شود و شما می توانید با کلیک بر روی این نماد، از جزئیات مجوز ما در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی آگاه شوید. همچنین شما می توانید خرید های حضوری نیز در آدرس ذکر در بخش "تماس با ما" نیز داشته باشید.


اینماد (Enamd) چیست؟

اعطای نماد تجارت الکترونیکی برای وب‌سایت های تجاری با هدف قانونمند كردن و چارچوب دهی به فعالیت کسب و کارهای اینترنتی در حال انجام می باشد. نماد تجارت الکترونیکی به شكل یك علامت در بالای سایت‌هایی كه از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص B2C خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.


هزینه ارسال چگونه محاسبه می گردد؟

هزینه ارسال بر اساس وزن مرسوله، شهر و آدرس محاسبه می‌شود. سایت ما به طور مستقیم به سامانه پست متصل است و پس از وارد کردن آدرس تون، هزینه ارسال دقیق به شما نمایش داده خواهد شد.


زمان ارسال چقدر است؟

زمان آماده سازی محصولات، بین 1 تا 2 روز کاری
زمان تحویل سفارش‌ها به پست، بین 1 تا 2 روز کاری
و زمان تحویل خریدها به دست شما توسط پست در شهرهای بزرگ تا 2 روز کاری و سایر شهرستان های کوچکتر بین 2 تا 5 روز کاری (توجه کنید که تعداد روزی که عرض شد، بسته به بزرگی شهر و محله شما و همکاری پست منطقه تان دارد) 

ما تمامی سفارشات، از طریق پست پیشتاز/اکسپرس ارسال خواهد شد، تا مطمئن شویم که در سریع ترین زمان محصول شما به دستتان برسد.


چگونه از وضعیت لحظه ای مرسوله ام مطلع شوم؟

بسته شما بعد از تحویل به پست یک شماره مرسوله دریافت می‌کنید، که شما می توانید به سایت رهگیری مرسولات پستی به نشانی: https://tracking.post.ir و وارد کردن شناسه مرسوله تان، از وضعیت لحظه‌ای و موقعیت آن آگاه شوید.


قیمت ها در سایت چگونه لحاظ شده اند؟

با توجه به سیاست‌های حمایت از همه اقشار جامعه، قیمت‌ها در سایت همان قیمت‌ های عمده فروشی و پخش لحاظ گردیده که می توانید قیمت‌های ما را با سایت های دیگر بررسی بفرمائید تا صحت گفته‌هایمان تایید شود. ما همواره سعی می‌‎کنیم که قیمت‌ها رقابتی و منصفانه بماند.


اگر بعد از سفارش، پشیمان شوم چه می شود؟

شما می توانید هر زمان از سفارش، انصراف خود را از خرید، به اطلاع ما برسانید. می توانید از بخش تماس با ما درخواست انصراف تان را بدهید.


اگر کالا شکسته، ناقص یا اشتباه، به دستم رسید چه کنم؟

ما همیشه در ارسال کالاها دقت و بررسی های ویژه ای به خرج می دهیم، چون به دنبال رضایت شما هستیم، اما اگر زمانی یک اشتباه انسانی رخ داد و کالای شما اشتباه ارسال شد شما می توانید از بخش تماس با ما مشکلتان را به ما اطلاع دهید تا در سریعترین زمان ممکن، پیگیری و بررسی کنیم، و کالای صحیح را جایگزین نمائیم.

اما اگر کالا شکسته به شما تحویل داده شد، باید توجه داشته باشید که ما تمامی بسته ها را چه شکستنی، چه غیرشکستنی بیمه ارسال میکنیم این بدین معنی است که می توانید برای دریافت غرامت، به سامانه الکترونیکی شکایت اداره پست شکایتتان را ثبت کرده و مراحل دریافت غرامت را دنبال کنید.

توجه داشته باشید بهترین کار، باز کردن بسته در حضور مامور پست است و در صورت شکستگی احتمالی، از تحویل بسته خودداری کنید.


چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

بعد از خرید، ما از طریق ارسال پیام کوتاه، شما را در روند آماده سازی و ارسال کالا قرار خواهیم داد، پس در وارد کردن مشخصات خود هنگام خرید دقت نمایید.